måndag 17 september 2012

Eleven questions eleven answers

1. Om du skulle byta stad att bo i, var skulle du flytta?
- Enkelt för mig, bor just nu i Örebro pga av studier så stockholm min hemstad faller mig naturligt, men även London är ett ställe som jag tycker väldigt mycket om, så någon av dom två. 

2. Vad är det läskigaste du vet?
Hm.. Det läskigaste jag vet är ovisshet, kanske lite difust men jag ogillar verkligen att inte veta vad som kommer här näst och att inte ha kontroll får mig att må smått dåligt. Jag vill alltid ha kontroll och veta vad som sker, dock gillar jag spontanitet, jag menar på att det inte går hand i hand med att jag är ett kontrollfreak :) 

3.Varför är du grym?
Åh, vilken fråga.. Ja du, varför är jag grym? Jo för att jag är väldigt målmedveten, när jag vet vad jag vill så fixar jag så att det händer, jag avslutar alltid vad jag påbörjat och jag är spontan och lever i nuet. 

4. Vad är alltid snyggt även då modet förändras?
Tåls att funderas på.. Jag tycker alltid att en stickad helvit eller gammelvit tröja är super chict! Jag är själv ett stort fan av klassiska plagg, vill att det ska vara tidlöst.

5. Har du en kvinnlig förebild?
En kvinnlig förebild, jag vill säga någon svensk, någon nära, någon man kan identifiera sig med men sanningen är den att min kvinnliga förebild är ingen mindre Oprah. Ingen är så häftig som henne. Hon är ådstakommit så mycket bra, hon stödjer alla olika folkgrupper och hon har verkligen lyckats på egen hand. Dessutom har hon haft motgångar men trots det kämpat förbi dom och sitter idag på ett oerhört stort imperium. 

6. Om du fick göra om en dag i ditt liv, vilken väljer du och varför?
Göra om en dag i mitt liv, jag kan med handen på hjärtat inte komma på en dag här och nu som jag skulle vilja ändra på. Så himla cheasy av mig att säga så men på riktigt, allting jag har varit med om har gjort mig till den jag är idag, jag vill inte göra om någon av mina levda dagar i livet. 

7. Vad är din största materiella önskan?
Åh, här kan jag go on forever, jag vill säga att jag inte är materialist men tyvärr I am, inte så att jag skulle rädda alla mina saker om det började brinna men jag gillar saker och tycker om att spara ihop till en dyr väska, bara för att jag kan. Sååå min största materiella önskan är en äkta Hermes väska, jag vill så väldigt gärna äga en sådan. 

8. Har du stökigt hemma?
Nej, jag ogillar oreda, det är väldigt viktigt för mig att ha det städat och fint. Det är väldigt viktigt att ha ordning bland mina kläder dessutom. Jag vill kunna se alla valmöjligheter och att ha stökigt hemma tycker jag reflekterar lite hur du är som person. 

9. Vart vill du resa?
Ett drömresemål? Jag vill väldigt gärna besöka USA. Jag vill besöka alla delstater, kanske inte alla, men alla dom som anses vara något. LA, New York, Seattle, Miami the list goes on and on. Jag älskar att resa så att vara i USA i en till två månader hade varit drömmen. 

10. Vatten, vin eller mjölk?
Easy one, av dessa tre alternativ väljer jag vatten. Mjölk dricker jag enbart till middag då och då, typ makaroner, haha. Vin är jag absolut ingen favorit av tbh, så vatten ofc. Vatten fungerar alltid! 

11. Vilken tv-serie kan du tänka dig att se om. Twin peaks, Robinson säsong ett eller Beverly Hills?
Vilken rolig fråga, Beverly Hills blir den serien någonsin tråkig? well inte enligt mig iallafall, så jag väljer den utan tvekan, den nya tappningen av serien är också awesome. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar