måndag 10 september 2012

I wish that it was me

It's now or never.. September 2012. Tiden går så fort, det känns som om att det var igår sommaren tågade in och värmde oss med sina varma brisar  - helt plötsligt är det på med höstjackan och fram med stövlarna, innan vi vet ordet av det är det december och jul. Tiden rinner förbi och jag kan inte låta bli att reflektera över året såhär långt och vad jag åstadkommit. Jag är inte riktigt nöjd med hur långt jag kommit detta år, jag hoppas på att 2013 blir bättre på ett personligt plan, att jag lyckas bättre med studierna och att jag kickar igång ett projekt jag har liggandes. Någonting jag dock är väldigt nöjd med i år är att jag hunnit besöka min favoritplats på jorden, London. Ett år utan London är för mig ett misslyckande. Dessutom älskar jag min pappa mer och mer, han betyder så innerligt mycket för mig och nu när min syster är äldre har vi en annan relation, en mycket bättre sådan. Älskar min syster något enormt, vi är olika men så lika, makes no sense? Well for me it does. Hur som helst, ännu är året inte slut och jag har några månader på mig att känna mig nöjd över mig själv och åstadkomma det jag borde ha gjort innan detta året är slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar