lördag 1 september 2012

My family is back home & I love my new things

Min fina underbara familj är tillbaks efter en månad i Asien. Så himla härligt att ha dom tillbaks på svensk mark. Dock nåddes vi av en väldigt tråkig nyhet när dom landade i morse och jag sörjer i min tystnad.. Hur som helst blev superduper glad över att se min fina pappa idag, och p' också.  Dom var så söta och hade massor av presenter med sig till mig, blev så himla glad. Fick dock "lämna" tillbaks min kära hund till P&P vilket var tugnt, så himla fäst vid den killen, älskar min lilla Wille. Åh, ska ringa min papi imorgon och prata lite mer.. Så mysigt att ha dom hemma igen. Imorgon väntar dessutom en sväng in till Örebro med killen, han ska shoppa jeans.

Fick en super fin klocka från DKNY. 

Parfymer från Ralph Lauren.

Super fina Iphone skal. 

En bodysplash som luktar sjukt gott. 

Från Victoria Secret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar