lördag 8 september 2012

I can't love me more than this.

I have something on my mind... Singel eller inte singel? Jag är i ett förhållande sedan 2 år och 8 månader och trivs så himla bra så det är inte mig jag tänkte prata om.. Egentligen tänker jag vill inte prata om någon utan snarare det här med att man vill ha en relation för att man känner sig ensam som singel.

Jag anser att en relation är inte världsviktigt, självklart vill du bli älskad, vem vill inte det? Kärlek kan komma från fler håll än din partner, jag älskar min syster, min pappa, min familj, mina vänner - Kärleken finns överallt och inte enbart hos en pojkvän eller flickvän. Jag tycker dessutom att det är lite töntigt att säga att det är ensamt att vara singel för det är vad du gör det till, och du måste först och främst kunna stå på egna ben innan du går in i ett förhållande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar