fredag 17 augusti 2012

We own the night.

Jag är inte världens bästa bloggare, låt oss fastslå det. Hur som helst så har livet kommit i kapp mig, verkligheten knackar på min rygg och jag har blivit tvungen att ta tjuren vid hornen och inse det faktum att sommaren är slut och allvaret är tillbaks. Sen sist jag skrev har jag hunnit åka på en väldigt rolig kryssning tillsammans med mina två bästa vänner. Det fick bli en sväng fram och tillbaks till Riga. Riga visade sig vara en fin och mysig plats, många gamla monument, mysiga miljöer och trevliga människor, dessutom bjöd staden på bra shopping - Precis så som jag vill ha det. Helgen bjöd på massor av skratt, mysiga stunder och massor av godisätande tillsammans med fina vänner. Ett väldigt bra avslut på en otroligt bra sommar. Imorgon fredag väntar en ledig dag som spenderas genom en tripp för en omtenta i Örebro, hämta upp min kära vän K' i Örebro för att sedan bege oss tillbaks till Väsby för en grillkväll med vänner - Jag ser framemot morgondagen, ska bli roligt, minus tentan då... Well well, life has been good to me this summer. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar