torsdag 23 augusti 2012

I like what I like and you should not care!

Jag tycker det är viktigt att ha något man tycker om lite mer än något annat liksom, en passion, något man brinner för liite extra. I mitt fall är det mode som gäller, jag älskar kläder, skor, väskor och smycken - & jag älskar märken. Jag lägger gärna ner lite extra pengar på kvalité och märke, vilket också innebär att jag får spara lite innan jag har råd att köpa det jag vill ha, det gör mig dock ingenting i och med att detta är något jag tycker om och brinner för, kläder och märken alltså. Som sagt så värderar jag kvalité på kläder och jag betalar gärna för märket eftersom jag har många designers som jag tycker om och ser upp till. Mitt intresse för kläder och mode har funnits sedan barnsben och till och med min pappa säger att jag alltid klätt mig bra, dock är det många som inte förstår passionen för mode, varför det är så kul eller varför jag älskar kläder... Det var faktiskt en som sa "vet du hur mycket annat roligt du kan göra för dom pengarna?" Och självklart vet jag vad jag skulle kunna köpa för dessa pengar som jag lägger ner på en väska MEN innan jag köpte den där väskan så har jag förmodligen tänkt igenom mitt val och dessutom bestämt mig för att köpa den, så jag struntar fullkomligt i att jag kunnat köpa "massa annat roligt".... 


my new case from Marc Jacobs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar