torsdag 9 augusti 2012

I wish for you to stay.

Mitten av augusti och det känns som om att sommaren passerade i ett nafs, som om att jag inte hann göra allt jag ville, som om att jag inte hann träffa alla vänner jag ville träffa och som om att verkligheten är tillbaks alldeles för fort. Jag vill att sommaren ska vara längre, stanna ett tag till, jag vill ha ännu fler mysiga sommarkvällar. Ingenting är så härligt som en sen sommarkväll inne i Stockholm. Jag kan inte riktigt förstå att sommaren börjar nå sitt slut, att det är dags att bege sig tillbaks till verkligheten, i detta fall Örebro - Det är dags att börja studera, se framåt och återgå till vardagssysslor. Slutet på sommaren må vara nära men ännu njuter jag, jag har några saker att längta till och jag hoppas innerligt att hösten har något härligt att erbjuda.

Bye bye summer, welcome autumn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar