måndag 27 augusti 2012

The truth about me;

Längd; 160 cm, kort och bra. 
Ålder; 21 år har jag hunnit bli. 
Shoppingbudget; Jag har ingen budget i ärlighetens namn, jag köper vad jag vill ha.
Relation till min syster; Min syster Ida, I would give you the world. 
Längtan efter; framgång. 
Favoritlåt; David Bowie - Changes är en fin låt, eller förmodligen någon med Queen. 
Favoritband; Mitt favoritband är Queen alla gånger. 
Favorit artist; Justin Bieber eller Gotye, han är magisk. 
Två sanningar om dig själv; Jag älskar lyx... & jag ändrar mig inte för att folk ska gilla mig. 
En dålig egenskap; Lite väl mycket attityd kanske ;)... Det går dock i släkten. 
En bra egenskap; Målmedveten!! 
Attityd; Positiv tills jag hittar något som jag inte gillar. 


Some fun fact about me! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar