fredag 19 augusti 2011

Sorry but I have to sail the ocean.

Fredagkväll, lördag och söndag. Sen flyttar jag till Örebro Län. Det känns stort, mycket som står på spel. Fast ändå inte. Jag känner mig kluven. Nu sista dagarna består utav packning, vännermys och födelsedagsfirande av killen som blir 20 i helgen.

Igår var bästa vännerna här, vi drack jordgubbschampange, alkoholfri ofc. Pratade och lagade mat tillsammans. Så himla mysigt. Och jag insåg hur mycket jag kommer sakna mina tjejor. Fy för att dom inte tänker flytta med mig.

Annars så har idag bestått utav Ikea, stan, shopping till boyfriend, mormor och middag. Ska snart packa lite, sista sakerna. Efter det är rummet så gott som tomt.

Dock får vi inte lägenheten fören 31a, vilket suger lite, vi vill ju flytta in snarast i och med skolstart och allt. Jag vill hinna känna mig hemma innan allvaret med skola börjar. Dock har vi provisoriskt boende hos min faster. Snart kommer p&p och lilla syster hem också. Tiden går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar