onsdag 24 augusti 2011

En liten lista såhär på kvällen.

En liten mysig lista, som jag snott.. Jag är inte tillräckligt kreativ för att skapa denna.

5 saker jag inte vill/kan vara utan:
+ Mobilen, min kära Iphone.
+ Mina fina kläder.
+ En skön säng. (hoppas den nya är skön)
+ Lycka
+ Resor

5 saker jag ogillar:
+ Att jag är lite feg när det gäller nya saker. Dock blir det alltid asbra i slutet....
+ Omedvetna människor.
+ Osäkerhet.
+ Obeslutsamhet.
+ Orättvisor. Så som rasrasims, sexuelläggning. Du har rätt till frihet.

5 filmer jag tycker är bra:
+ Johnny Depp är min gud inom film.
+ Clockwork Orange
+ Harry Potter filmerna är himla mysiga.
+
+

5 maträtter jag älskar:
+ Kyckling, alla typer av kyckling.
+ Röspätta. Älskar fisk!
+ Pizza.
+ Kött i alla typer. Nästan alla (a)
+ Våfflor.

5 platser jag vill besöka:
+ USA
+ Hong Kong
+ Japan
+ Singapore (har varit) vill dock besöka semesterö.
+ Scottland & Irland

5 saker jag vill göra:
+ Se en konsert med Queen. Hela ensamblen dock..
+ Bo i England i minst ett år.
+ Förändra världen
+ Ha alla snygga kläder jag vill ha xD
+ Vara frisk, glad och lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar