måndag 15 augusti 2011

Dags att bege oss

Jag har hittat en himlans bra låt, som typ hela världen redan hört. Katy Perrys E.T... Hehe, jag och musik går inte hand i hand. Jag är så inbiten på min typ av musik. Anyways.. En nya era har tagit fart. Ett nytt steg är på väg att tas i mitt aningen simpla liv. Igår var sista dagen på jobbet, det kändes vmodigt. Jag har tyckt om varenda dag av sex månader även om vissa stunder har varit långtråkiga, för jag hade underbara arbetskamrater.

Så idag måndag har jag besökt jobbet en vända, lämnat blommar och kramat om chefen som kom tillbaks idag. Och snart om typ 10 min ska vi iväg till Mamma&K' på middag, det bästa är att lilla vovven ska med. Imorgon väntar ett besök till örebro. Vi ska kika in lägenheten och lämna lite grejer hos Faster tills vi får vår lägenhet.

Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar