fredag 12 augusti 2011

For the first time

Well well, bloggandet kommer i andra hand, I wonder why. Saker och ting är lite stressigt. Fast ändå inte. Jag försöker hinna med allt som ska göras men ändå få tid till roligheter. Dessvärre är det mesta dels massor som flyter runt i huvudet på mig. Jag har en del måsten som helt enkelt måste göras. He he. Samtidigt känns det lite som om jag inte riktigt vet vad som måste göras. Jag är kluven.

Dock är jag oerhört exalterad över att börja mitt nya liv. Jag kan inte riktigt begripa att jag om knappt två veckor ska flytta till en annan ort, jag ska flytta hemifrån. Jag ska flytta ihop med min fina pojkvän. Jag ska börja plugga, och kommer komma att göra det dom kommande tre och ett halvt åren. Det är stora steg för en liten 20 åring som mig.

Annars så försöker jag njuta av dagarna till fullo. Jag jobbar, myser med vänner, igårkväll hade vi besök av moster,morbror och kusin och senare samma kväll var det spelkväll hos några vänner till Alex. Mysigast. Nu ska jag till banken, sen fika med en vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar