söndag 7 augusti 2011

Ledig helg.

Jag har haft en del att stå i. Jag jobbar himlans mycket och en vecka av Pride har just avslutats. Jag är på flera ställen samtidigt. Jag försöker liksom få allt att gå ihop. När jag ändå håller på att prata om ansvar och bla bla så vill jag ge min papi en eloge som faktiskt sköter hushållet. Lilla jag har enbart varit ensam knappt en vecka och jag måste säga att det är tufft. Som tur är hjälper killen till.

Anyways jag har haft en ledig helg, så himla skönt. Jag har njutit som tusan. Klev upp så sent som halv tolv idag, det behövdes tydligen. Efter det drog vi till Ikea och spenderade några timmar och blev sisådär en tusenlapp fattigare. hehe.

Och prideveckan som varit var nice. Himla mys att spendera tid med vännerna som står mig nära. Och schlagerkvällen var väl inte med drömartister direkt men dock gick jag därifrån nöjd med två vänner som följde med mig hem. Och inte vilka vänner som helst, dom bästa.

Imorgon är det ny vecka, nya tag och ett viktigt samtal måste ringas direkt. Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar