tisdag 7 juni 2011

trötter

Jag gillar känslan när man är trött. Den mysiga känslan infinner sig hos mig just i denna sekund. Därför tänker jag efter denna väldigt långa dag lägga mig ner i sängen och sova antal timmar. Idag har jag hunnit med ton av saker. Klivit upp nio, duschat, åkt till Sollentuna med M',K' och Mormor för att fixa pass åt henne, sen lunch i Sollentuna centrum, efter det besökte vi morfars grav. Jättefint och mysigt. Direkt efter det mötte jag upp R' för en fika. Runt fyra var jag hemma igen, passade på att vila lite då. Runt halv sex begav jag mig till jobbet och vidare mot stan och Rolandshovsparken gör mys och häng med massa människor från olika F' affärer. Himla trevligt. Lååång dag med andra ord.

Dags att få sin skönhetssömn. Och imorgon när jag vaknar är det bara sex dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar