måndag 6 juni 2011

åttaaa

Jag funderade lite kring en sak.... Inget stort men tillräckligt för att sätta spår i huvdet på mig. Jag ska om åtta dagar åka till grekland min kille. Vi ska tillsammans mysa, sola, bada och bara umgås med varandra. Jag tycker det ska bli härligt att bara han och jag beger oss iväg och får tid för oss själva. Meen så idag, eller igår, tidigare ikväll så fick jag intrycket att ett annat par helst ville åka med fler än bara dom två. Jag menar för mig är min kille mer än bara min kille. Sure jag gillar att krama honom och mysa meen jag vill också kunna prata med honom, dela med mig av allt som händer och sker runt omkring.. Han är en bästa vän som jag skrattar med varje dag. Jag älskar den feelingen. Och om åtta dagar åker vi EMSAMMA till grekland i två fina långa veckor.


Nuu ska jag sova. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar