torsdag 9 juni 2011

tjugo

Lilla Kim är inte längre så liten. Imorgon fyller jag tjugo år och det känns jättestort, dock känner jag mig inte lika stor. Tänka sig att jag levat tjugo år på denna jord. Imorgon dagen till ära ska jag på mina två kusiners student. Det är inte bara jag som blir stor och ska bege mig ut i vuxenvärlden. Jag tar morgondagen med ro, tjugo år ocj en student, något mer exalterad är jag över att jag på tisdag åker till grekland två veckor med killen. Var det någon som sa mys? Det ska verkligen bli hur kul som helst. Sol, bad, mysiga kvällar och massor av god mat. Märks det att jag längtar? Cuz I really dooo!!

Anyways ikväll ska vi fira min födelsedag eftersom att tiden inte finns till imorgon. Hej hopp, nu ska jag ut me hunden, sen bege mig ner på centrum och checka läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar