lördag 4 juni 2011

Not yet

Mina nattliga inlägg har varit borta ett tag. Och ännu är det inte natt. Så jag antar att dom inte är tillbaks ännu. Anyways just nu är det inte så mycket som sker i mitt liv.. Jag skulle påstå att jag mest är. Jag finns, jobbar, träffar killen och längtar tills grekland. Jag ser verkligen framemot det så enormt mycket. Sol,bad och umgås med killen i två hela veckor. Vad mer kan jag begära? Tur att det bara är tio dagar kvar då! Ännu mer tur att kommande vecka är fylld av jobb och aktiviteter. Jag återkommer med blogginlägg när jag har ett sådant där härligt bloggsug.


Måndag; Jobb 3 h.
Tisdag; Ledig och picknick i stan med jobbet.
Onsdag; Jobb
Torsdag; Jobb och fira min födelsedag
Fredag; Min födelsedag och Kusin student.
Lördag; kommer hem, träffa A', kanske mormor
Söndag; Jobb, hämta fram väskan.
Måndag; Jobb och packa.
Tisdag; Greeekland <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar