söndag 5 juni 2011

Nine

Jag ska snart bege mig till jobbet, skulle helst bara ligga hemma och sega men å andra sidan är det skönt att tiden går när man längtar så mycket till något som jag gör. Gud vad jag längtar tills vi åker till grekland. Jag har redan skrivit checklista, vilket jag aldrig gör annars.. Men längtar man så längtar man. Jag gör typ allt för att resan ska kännas så nära som möjligt. Exempelvis så har jag införskaffat allt som behövs inför resan. Så som solkrämer, nagellacks borttagning, huvudvärkstabletter, allergitabletter. Plus att jag vill få pengar växlade så fort som möjligt. Varför ska jag alltid längta så mycket? Typiskt mig! Då är det tur att jag har lite att stå i kommande vecka, så som picknick med jobbet, min födelsedag och en kusins student. Plus jobb. Så om jag har tur får jag veckan att gå pretty fast. Jag ska dessutom ha tid till att packa på söndag nästa vecka eller måndag.. men jag jobbar kväll båda dagarna.. Men det ska nog gå. Eller snarare det ska gå.. Plus att lilla jag får använda min nya fina väska.

Nuu ska jag fixa mig, sen bege mig till jobbet, jobba tre timmar, komma hem och äta och efter det bege mig till la boyfriend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar