lördag 2 april 2011

There is no soul today.

Jag vill att tiden ska gå fort, jag vill att sommartider ska komma. Och jag är i stort behov av att flytta hemifrån. Vem hade kunnat ana att det är så jobbigt att bo hemma? Jag är inte svår att ha och göra med, ändå är det som det är. Fram tills det att sommaren når oss och hösten då det är dags att plugga får lilla jag ligga lågt. Bara vara.


Har dessutom ett pytte litet begär av shopping, måste ge mig. Roligare att ha lite extra pengar till sommaren och när jag flyttar. Har hunnit köpa bikinis, eyt par chinos, en kamera, shorts och en fin tisha, säkert något mer. Blir till att leva fattigt resten av månaden, men å andra sidan det gör inte så mycket, jag är trött i själen, jag behöver lugn ett tag. Jobb, hemma och förhoppningsvis killen. Life is a bitch right now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar