söndag 17 april 2011

Beautiful

Dagarna går, precis så som jag vill att det ska vara. Hela helgen har bestått av jobb, har dock hunnit med lite roligheter. Middag hos A's mami, middag hos A's vän som fyllt år. Dessutom har päronen varit i Örebro över helgen. Med andra ord så har det varit FF in tha hooouse. Skönt. Anyways kommande vecka kommer att bestå av jobb, hinna med att ringa tandläkaren, ringa fastighetsskötare, kolla in blocket och fortsätta med min nedräkning av resa till LDN. Det är trotsallt bara 30 dagar kvar imorgon. Allt är betalt, resa dit, med tåg, buss och liikadant hem. Jag är så lycklig. Jag ska dit med min kära kille och jag ska återigen få besöka städernas stad. Så mys.

Annars så.... har det varit underbart väder idag. Som jag njuter. Strålande sol hela dagen lång, två mysiga promenader tillsammans med kärleken och en härlig helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar