fredag 29 april 2011

Love is in the Air, big time

Idag är ingen vanlig dag för paret William och Kate, och för hela Englands befolkning. Det är giftemål på dagens planering. iiih, jag tycker det är hur kul som helst. Prinsen får sin prinessesa. Jag tycker det ska bli intressant att se om hon blir hertiginna. Jag hoppas lite att hon blir det, det är ju något dom fortfarande har i London. Alltså hertigtitlar. Den mest kända titeln är Hertig av York. Den delas ut till den näst äldsta sonen, titeln ges av den som kommer komma att styra. Jag finner detta väldigt intressant... hah. Det finns bla Hertig av Kent, Hertig av Sussex (som jag älskar)..

Anyways det är hur kul som helst att Kate och William idag blir varandras. Jag blir allldeles lycklig. Och jag önskar fina england all lycka.




Uppdate; Ååååh, Kate får titel. Hertiginna av Cambridge. Hur roligt som helst. hihihih. Rolig värre. Nu tittar jag vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar