söndag 24 april 2011

Maj maj måne.

Jag ser framemot Majmånad. Det känns som om att en del saker kommer ske då. Den nya månaden ska firas in hos släktningarna tillsammans med killen på Valborg. Det blir brasa och mys. Sen blir det lite jobb och den 5e maj är det min gamla gymnasieskolas studentskiva, som jag tillsammans med två girls ska gå på. Trevligt. den 12e maj väntar en väns födelsedag, lite firande med god mat skulle jag tro. Kan dessutom komma att bli några yttrligare födelsedagsfiranden. Jag tror bestämt att en vän till killen fyller och min kära syster. Dessutom väntar tre fina dagar i London med killen, då jag hoppas få steekaaa i mina fina nya brills från Rayban. Stolt ägare over here. I slutet av maj väntar vårruset som jag galet nog ställt upp på, men det kan bli kul eftersom jag ska dit med trevliga människor. Anyways innan dess ska det jobbas och klara av sista dagarna i april.

Hugs and Kisses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar