tisdag 22 mars 2011

A soul that is restless.

Vårsolen skiner utanför mitt fönster. Och helst av allt skulle jag vilja vandra runt på stockholms gator en dag som denna. Istället väntar jobb klockan tre, och innan dess måste jag hinna med att duscha, fixa mig och hålla koll på dörren. Det ska nämligen komma en leverans idag, med en ipod till P.

Jag vill att vår och sommar ska knacka på, jag vill få njuta av vårsol tillsammans med en vän på en bänk någonstans i vårat fina stockholm. Under en längre tid har snön legat tätt på vår mark, nu är allt på väg att smälta och ingen kan vara lyckligare än Kim. Varje gång vår och sommar hälsar på infinner sig en lycka som är så stor att det känns lite som om att man är nära på att explodera.

Jag ska inte tycka synd om mig själv bara för att jag jobbar mycket, jag har ett jobb vilket känns hur bra som helst md tanke på hur många som inte har jobb..Om några få månader är det jag som får vara lyckligast. Jag och A' beger oss till grekland två veckor om inte allt för lång tid, och allt blir mer verkligt när vi i veckan ska betala resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar