torsdag 24 mars 2011

nattligt

Som jag fryser. Jag skulle vilja ha en fet filt, lika tjock som jag vet inte vad. Tjock iallafall. Jag har dessutom redan bloggat ikväll, ändå bloggar jag lite till. Plus att jag hört att det inte är något vidare att blogga när man är lite surig eller ledsen av sig. Personligen anser jag att mina skrivkunskaper är bättre när känslorna svämmar över. Finns så mycket man vill få ur sig. Och bara för det vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag är sådär lagom trött, lite mer än lagon trött. Det bästa av mig vore att krypa ner i min fina säng och sova tills klockan ringer imorgonbitti. Dock är inte jag så ordentlig. Jag föredrar att lägga mig tröttast. Vill känna att stunden jag lägger mig ner ska jag kunna somna.

Jag pladdrar på om ingenting för att inte skriva något dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar