torsdag 17 mars 2011

Pretty

Jag har en ledig dag och hur skönt är inte det.... Fick sova tills halv elva, när syrran ringde och sa att pappa ville prata. Dom befinner sig som sagt i Malaysia, där dom ligger sju timmar före oss. Sååå jag pratade lite med min kära far, sen fick jag för mig att äta en riktig brakfrukost med ägg, oboy,mackor. Himla gott. Dessutom har jag hunnit med att städa lägenheten, lagt in en maskin med tvätt och vikt lite kläder i min garderob. Alltid kul när det är städat och fint. Allt känns så mycket bättre då. Plus att jag hunnit gå en promenad med min hund och tagit mig en dusch. Hey superwomen,


Killen min jobbar, syrran är i skolan och ikväll ska A' på middag med sitt jobb. Så lilla jag har bjudit över en vän på middag. Mys pys. Nu ska jag glo på Oprah och mysa. Trevligt värre.... Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar