onsdag 2 mars 2011

BK

Mycket har hänt eller mycket och mycket var väl att ta i. Men hur som helst har det hänt en del grejor. Jag har nämligen slutat på BK. Det är väl det största i mitt liv just nu. Det fick bli så att jag slutade för att det inte gick att fixa så som jag ville ha det, men på mig går den ingen nöd. Jag har ju mitt jobb på F' som jag gillar massvis. Så nu är det massor av jobb där.

I och med att jag slutade på BK ville min pojkvän fira, och kanske att det var det mest romantiska han gjort för lilla mig. Tända ljus väntade när jag klev in i hans rum, mysbelysning, plus att han hade gjort en jättefin bild (som numer hänger på min vägg) och på det hela så fick jag en present. Den där killen alltså, han skämmer bort sin lilla tjej..

Annars är det mest jobb och häng med killen. Jag trivs. Snart ska man söka in till universitetet också, det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar