lördag 20 november 2010

Mikrofonkåt & fina Harry Potter

"Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå"
I stockholms terräng det är titeln jag vill åt. Sitter och lyssnar på Mikrofonkåt som vanligtvis brukar sjungas av Petter men nu sjugs av September. Ack så bra den är, originalet är grymt men tjejen har lyckats med sin tolkning något enormt.

Btw; Såg Harry Potter häromdagen och det va fabulöst. Jag är en lycklig tjej och kan äntligen få säga att boken gör sig perfekt på duken. Regissören har lyckats denna gång. Inga riktiga missar, inga viktia detaljer är borttagna. Och dom gjorde Dobbys död rättvis. Jag är nöjd och vill bara se filmen igen. Jag hoppas innerligt att sista delen blir minst lika bra. Dessutom gjorde dom grymt avbryt, när Voldemort fann staven och det där. En onsdag i November visade sig vara ganska bra. Harry Potter for the win. Jag är dessutom mer säker än någonsin på att jag vill bli häxa. Jag är ingen mugglare, jag är roligare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar