måndag 29 november 2010

Day 2 - First love

Det va ju den dära listan jag skulle syssla med under 30 dagar. Jag har dessutom inget vettigt att skriva, förutom en massa strunt om ingenting och då passar min 30 dagars grej perfekt.

So here we go; day 2 Min första kärlek.
Jag kan inte låta bli att fråga mig själv vem som var min första kärlek och det första som kommer upp är en sjuårig tjej, bor tillsammans med sina föräldrar i ett radhus område och killen bor granne med henne. Om jag minns rätt så brukade vi cykla runt på gårdarna tillsammans och ha kul ihop. Jag tror jag tyckte om honom för att vi hade roligt ihop och för han alltid ville cykla, vilket jag älskade att göra. Och som jag vill minnas det va han min första kärlek. Om man nu visste vad kärlek var vid sju års ålder. Kanske, kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar