söndag 7 november 2010

Ängel i sjunde himlen.

Söndag, mysiga söndag. Klockan är 15.34 och efter flera timmar sittandes hemma i rummet gloendes på Gossip girl är jag inte ens uttråkad. Veckorna består av jobb, körkort och lite mys hos killen på kvällarna. Jag förtjänar lugn under helgerna. Denna helg har bara ägnats åt just det. I fredags var det fin middag hos min pojkväns mamma plus att han och jag firade 10 fina månader tillsammans. I går lördag spelade jag, A' och hans vän spel, massvis av roliga knasiga spel. På kvällen åt jag middag hos A's pappa. Super gott och jätte mys. Idag har jag bara legat i min säng, tittat på GG som A' fixat åt mig och bara gått upp för att äta och sådant. Runt halv sju ska jag åka hem till min kille för att mysa lite, kvällen innan allvaret drar igång igen.

Denna veckan väntar Möte på jobbet, Jobb, övningsköra och inte så mycket mer faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar