måndag 15 november 2010

Love is ALL we need

Veckan har börjat och jag försöker se till det positiva. Det positiva i att det är måndag är att veckan iallafall har börjat och att det bara är fyra arbetsdagar kvar. Det negativa är att det bara är måndag och att veckan bara har börjat.

Jag kan dock skratta mig lycklig när det gäller dom viktiga sakerna här i livet. Jag har det bra, jag har ett jobb och det bästa av allt; Jag har världens finaste pojkvän, en sån som är ytters svår att hitta, en sån som man är stolt över att ha, att dessutom veta att jag är hans, det är fint. Så som sagt, man ska se till dom fina sakerna här i livet. Exempelvis min fina pojkvän som jag först får träffa imorgon. Ikväll väntar riskettan, föreläsning om droger och alkohol. Fy så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar