tisdag 30 november 2010

Day three; Parents.

Dag tre av utmaningen, bara 27 dagar kvar att skriva om. Idag står föräldrar på tur. Frågan är ju vad tusan man ska skriva om dom? Vad vill man veta? Anyways, föräldrarna mina är inte tillsammans sedan ett bra tag tillbaks. Närmare bestämt snart sju år sen. Jag har en speciell familj på ena sidan, en familj mångar anser vara annorluda. Själv är jag så van att det inte är någon skillnad. Min pappa är gift med en ny, mamma är förlovad med en ny. Mina föräldrar är väldigt fina mot mig, jag har alltid blivit behandlad bra. Med största kärlek från dom. Vilket kanske har gjort mig till den jag är idag. Jag bor hos pappa, mamma bor 1 timme och 13 minuter bort åt söder. Anyways mina föräldrar är trevliga prickar. Iallafall nästan alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar