måndag 23 mars 2009

Utlandet.

På senare tider har jag funderat väldigt djupt kring min framtid.. Vad vill jag? Vad borde jag göra? Vad ska jag göra? Vad är mest rätt? Och jag har svaret på en av frågorna; Jag VILL åka utomlands när jag slutar gymnasiet, så som det känns nu så vill jag bo i London, jag vill bort från Sverige. Sverige råkar bara vara där jag växte upp och nu vill jag bort och fortsätta mitt liv i ett annat land och en annan stad. 1 år och sen kan jag börja planera på riktigt. Det finns så många plaster i världen som jag måste besöka, så många länder som ännu inte blivit upptäckta av mig. Utlandet here I come.. Jag älskar att resa. Som tur så ska jag till åtminstone 3 länder i sommar.. Min sommar kommer bli fin, det känner jag på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar