onsdag 4 mars 2009

Break.

Where is the fucking break?
Det här med att inte vara för personlig i en blogg är väldigt svårt, jag försöker att ständigt tänka på vad jag skriver, jag vill inte lämna ut mig för mycket. Jag är dessutom rädd för att offentliggöra min blogg.. Det är okej att nära vänner läser det jag skriver men det känns som om dom känner mig så väl och vet hur jag är.. I och med det vet jag att jag inte kommer få kommentarer om att jag faktiskt ägnar tid åt att läsa en hel del och jag vet dessutom att dom inte ödslar energi på att döma mig.. Det konstiga är att jag aldrig har fått elaka kommentarer i min blogg, på facebook eller i min bdb men ändå är jag orolig för påhopp och att bli dömd..  Jag vill från och med denna stund släppa det. This is who I am.  
Egentligen skulle inlägget handla om något helt annat, men det kommer en tid för det också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar