torsdag 5 mars 2009

Alltid en andra chans.

Det var en bra dag idag men som även bjöd på lite jobbigheter... Men jag antar att thats life. På textkommunikationen hände inte särskillt mycket, det var lungt.. Håller på med en intervju eller snarare jag väntar på svar på den. I övrigt har jag kollat vad jag har för betyg i alla ämnen och allt är bra förutom i matten.. Jag suger på matte - Jag lär inte orka bli bättre heller.. Tänker enbart fixa betyget och sen blir det no more matte. Annat rolig att veta är att jag planerar att gå till bibblan och låna en bok den kommande veckan. Högläsaren som är the Reader (som går på bio, om den kommit till Sverige ännu. Jag såg den i London) Tänkte att jag vill läsa den som bok efter att ha sett filmen. Vi får väl se om det en lika bra som filmen. Det tycker jag att den borde vara.

Nu ska jag göra ingenting, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar