måndag 9 mars 2009

Forbidden fruit.

Jag såg framsidan till "Om jag kunde drömma" och kom på att "Det där vill jag göra".
Så jag hämtade ett rött äpple, en syster, en kamera. Efter det fibblade jag i ps och dessutom kom en vän på citatet som står under bilden. (bilden finns självklart i större och bättre kvalité). Visst den är amatöraktig och hela det köret men trots det är jag väldigt nöjd med tanke på att jag inte har några vidare skills i PS. Jag har väldigt svårt att slita mig från Twilightsaga i dessa dagar så vad passar då bättre än en bild om just Twilight? Planerar att fota och göra om fler bilder i framtiden. (Förmodligen inte om Twilight då) Anyway, jag mår fint,jag är glad, har klarat av ett svensktal och ett utvecklingssamtal. Med andra ord; En sten har lyft från mina axlar.. Men på onsdag då det är skoldags igen och då väntar nya saker att ta tag i - Men det tar vi då, nu tänker jag njuta av morgondagens ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar