onsdag 25 mars 2009

Je ne veux pas la finis de nous.

Jag läser Eclipse och lyssnar på the king of pop - Michael Jackson. Det är väldigt nice, faktiskt. Har inte gjort något vidare ansträngande idag. Det känns som om att det kanske är dags att ta tag i saker. För va en månad sen gav jag upp mitt körande. Jag "strejkade" för att min pappa gnäller lite väl mycket i mellan åt. Men jag vill så innerligt ha körkort att jag ska ta tag i det igen för innan jag slutade köra för en månad sen var jag grym på det, faktiskt! Har pratat med min pappa och han säger att vi kan börja köra igen och att han ska skärpa sig, så det är la bara att börja igen. Senast nästa har jag tänkt att vara igång igen. Dessutom måste jag börja gå till körskolan och plugga teori lite oftaste. Det får bli med start från nästa vecka det också..Det är hög tid att börja fixa med sitt liv. Jag blir trotsallt arton jävla år om 3 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar