tisdag 19 november 2013

Tuesday fun.

En ny vecka, vilket innebär nya utmaningar. Denna veckan har hittills bestått av studier & åter studier. Imorgon blir det ännu mer studier och på fredag ska jag och några till åka till Ullared.

Vanligtvis brukar jag ha en himla massa aktiviteter inbokade men just denna vecka är det mest saker som jag kan ta i tu med hemifrån, så som mejl till diverse personer och liknande. Utöver så har jag en föreläsning på fredagen som jag varit med och fixat med men som jag dessvärre inte kan gå på, hade så gärna vilja höra Corazza Bildt föreläsa, men det får förhoppningsvis bli en annan gång. Anyhow, inte så upptagen vecka och jag tänker inte ta reda på hur nästa vecka ser ut när den ännu inte är här.

En annan liten rolig grej är att jag ska börja skriva för en sida, en krönika om studentliv, min syn på studentlivet med allt som sker, varannan fredag. Det är en riktigt utmaning men som ska bli otroligt kul. Det var himla längesedan jag visade någon mina skrifter.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar