fredag 15 november 2013

Min önskelista i år;



1. En till fin Longchamp, älskar dom väskorna i och med att dom är simpla. Det känns som om att den funkar till uppklädd som nerklädd och jag har en i en väldigt härlig blå färg, dock vill jag ha en till i en lite mer höstig färg (den på bilden) 

2. Marc Jacobs klockan. Jag ÄLSKAR klockor och flera stycken i fina olika färger, dock har jag ingen svart eller vit, sådär vill jag ha denna skönhet i svart. 

3. Dessa sköningar ska bli mina, älskar formen och dom passar mig PERFEKT. Modellen är precis vad jag passar i. Så dom SKA bli mina. 

Jag älskar att önska/unna mig lite dyrare, kvalitativa saker. Jag gillar kvalité och hållbarhet. Dessutom kommer jag önska mig lite pengar så att jag kan shoppa lite gant när det är rea där kring jul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar