söndag 10 november 2013

Moonshine Jungle Tour.

I saw the one and only Bruno Mars liveee förra söndagen. Känns som om att jag vill skriva några rader om hela den dagen och min fina konsertupplevelse. Jag var faktiskt något otaggad inför konserten, vilket jag tror berodde på att jag delvis helt hade glömt konserten och för att den helgen var så upptagen. Anyhow, kom till sthlm på söndagskvällen, mötte min fina syster och efter det träffade vi Challie med Co' och åt lite. Efter en liten matbit drog vi vidare till globen och vi kom så bra i tid att vi direkt kom in i globen. I och med att vi inte hade köat tänkte jag att nu får vi kassa platser, men eftersom vi inte köat så förväntade jag mig det. Anyhow, vi kom ner på stå och det var typ inge människor i golden circle, så vi fick fina rosa band och satt två rader ifrån längst fram. När det sedan släcktes ner och folk började nojja sig som vanligt så gick jag mer och mer framåt för att i mitten av konserten stå längst.

Det var så himla nice just för att jag kunde varenda låt han sjöng, varenda liten textrad. Alla hans låtar är så intense, sexiga och man rycks med. Hans konsert var en enda lång fest, Bruno höll igång hela tiden och stämningen var oslagbar. Bruno Mars är dessutom en jävel på att dansa, hans moves får en att bli smått crazy. Allting är så innerligt sexigt, och som sagt man rycks med något innerligt. Dessutom handlar nästan alla hans låtar om sex & kärlek och med hans röst blir allting till sammet även om det är pure sex han sjunger om. Med andra ord; I LOVED IT ALL!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar