torsdag 7 oktober 2010

vardag

Det är dom små sakerna i vardagen som är sådär himla mysiga och uppskattade. I söndagskväll blev jag upphämtad på Arlanda av mitt A' och i handen höll han rosa rosor. I tisdagskväll fick jag höra att jag ska få en fin julklapp av A' och igår gick vi spontant på hockey. Imorgon väntar bio och ikväll ska vi mysa framför Robinson. En ganska trevlig vecka är vad det har varit. I helgen väntar middag hos mamma och sen ska jag passa på att sova lite.

Just nu öser regnet ner och det känns ganska så tråkigt. Hade jag befunnit mig i London nu hade regnet varit förlåtligt. Plus att jag sitter här och fryser lite, och ännu mer frysig blir jag när jag tittar ut och allt är grått och trist. Btw; Jag tog mig själv i kragen och gick till körskolan, fixade en körtid och riskettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar