tisdag 12 oktober 2010

Hektiskt

Jag minns att jag ofta tänkte under min tid i skolan att så fort jag går ut gymnasiet kommer jag inte känna den där stressen och pressen över att en läxa måste göras eller att jag måste komma igång med något. Men så otroligt fel jag hade. Det är snart ett halvår sedan jag gick ur skolan och står på egna ben. Jag jobbar 75 % och jag försöker ta körkort plus att jag prioriterar att träffa min kille. Och frågar en vän säger jag inte nej, vilket dels beror på att jag så sällan träffar vännerna i och med jobbet.

Anyways just nu måste jag ta itu med körkortet och skriva mig ett CV, det är ett måste. Plus att jag börjar känna att det är dags att tänka på framtiden, alltså jag har ju en del planerat.. Men just det att jag känner att det är dags att börja köpa inredning. Att vara förberedd är alltid bra. Det är snart jul och det känns som om att det är så mycket men ändå så lite på spel. Komiskt? Ja!

Men ikväll väntar en snabb sväng ner på centrum och säga hej till A',middag, körkortsteori, paradise hotel, mer plugg plus att samtidigt som allt detta ska jag skriva på mitt CV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar