måndag 4 oktober 2010

Undergroud in London

Jag befinner mig i Sverige igen. Känslorna är blandade. Jag har haft fem FINA dagar tillsammans med en fin vän. Jag har dock gått och blivit förkyld, näsan är täppt och jag är tillbaks på jobbet. Dock så fick jag träffa min fina underbara kille. Som dessutom mötte upp mig på flygplatsen med fina blommar i sin hand. Rosa rosor.

Nu sitter jag framför datorn och drömmer mig tillbaks till dagarna i London. Staden som gör mig gott trots dåligt väder eller andra galenskaper. Denna gång besöktes Big Ben, Madam Taussaue, Oxford, picadilly, CAMDEN, ABBEY ROAD, Portobello Market (Nothing Hill), Kings Cross, Towern.. Och massa annat. Det finns så mycket fint som måste besökas. Dessutom åkte vi massor av dubbeldäckare. Vi fick se en stor del av allas vårat London. Och mat åt vi, massor av skräpmat är vad den staden erbjuder. Ton av godis och tusentals Starbucks. Det är London i all ära.

Jag är nöjd och kanske mest nöjd över att jag haft så otroligt kul och att det mesta blev så spontant. Spontanitet när det är som bäst. Plus att jag nu befinner mig i Sverige med ett antal nya plagg som åker direkt in i min redan väldigt fulla garderob.

Förhoppningsvis är jag tillbaks i London om inte allt för lång tid. Även om tiden går så finns det gott om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar