lördag 19 juni 2010

tråklista.

hur lång är du: 160 cm.
hur mycket väger du: runt 50.
vilken sko storlek har du: 36
är du nöjd med din kropp: Det mesta ja.
skulle du kunna plastikoperera dig: jaa hah.
välj en sak du tycker är fulast på dig: Hm, vet ej.
vilken ögonfärg har du: Blåa
vilken hårfärg har du: Blont så det förslår.
har du lång överkropp: Nej.
har du långa armar: Nja, det tycker jag inte.
har du långa naglar: Nej, dom går av när jag jobbar.
har du en finne just nu: Fler än en.


hur är ditt humör nu: Inte så bra, lite huvudvärk och halsont.
vad tänker du på just nu: "det är bara fyra timmar"
saknar du någon just nu: Folket i Asien.
gillar du någon: Jaaapp!
är du kär: Väldigt.
är någon kär i dig: Det tror jag allt.
älskar du någon: Mmm.
hatar du någon: Nej.
hur är du om du är hungrig: klagande (a)
hur är du om du är trött: jag visar det.

du skulle egentligen velat heta: Jag är nöjd med Kim.
du skulle egentligen velat bo: Utomlands.
din högsta önskan är: öhm... bra fråga.
du skulle vilja ha: Fler lediga dagar

har du en tv i ditt rum: yepp.
har du en dator i ditt rum: yepp, tree.
har du en säng i ditt rum: yees.
vilken färg är ditt påslakan: roosa.
har du kläder på ditt golv: yepp.
har du tidningar på ditt golv: Neeeps.
har du något annat på ditt golv: kuddar och skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar