fredag 18 juni 2010

Last goodbye.

Jag är hemma från Gönäs. Fem dagar där var grymt mysigt. Härliga dagar med chill och slöande. Kvällar med god mat, fotbollstittande och mys med A'. Enda nackdelen är att jag tagit det så lungt att jag är grymt trött nu. Fick dock sova ut i natt som var, så det är skönt.

Annars så är det ganska lungt, skolan är som sagt slut. Har varit ledig från jobbet under tio dagar och det har varit underbart. Imorgon ska jag dock tillbaks igen och då ska jag prata lite med chefen om jobb i sommar. Vill jobba en del men inte för mycket. Jag vill känna av att det är sommar och att jag slutat skolan. Jag mår iallafall great och ska snart iväg till min A' och mysa, det lär bli filmtittande.

Köpte dessutom en ny bok idag, "den sista föreläsningen" heter boken. Den verkar helt galet fin och givande. Handlar om en man och hans liv. Och hans sista föreläsning då han är medveten om att han inom 3 - 6 månader kommer att dö. Det är nästan så att man har tårar i ögonen konstant när man läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar