måndag 7 juni 2010

Living in America

Det blev jobb från 12 - 17 som tur va. Jag är lite för klen för att jobba i åtta timmar. Fick dock ingen rast igår. Anyways idag är det måndag och jag har min sista lektion på SFG. Det är betygssnack och typ utvärdering som står på schemat. Chill chill.. Dessutom ringde min chef igårkväll och bad mig jobba idag mellan 17 - 21.30 och jag sa ja. Så ikväll jobbar jag 4.30 h och imorgon 17 - 20. Sen blir det inge mer denna vecka just för att det är så mycket som kommer ske runt omkring mig och jag vill kunna fokusera på det. Jag hoppas på att måndag och tisdag ska gå fort och resten av veckan långsam.

Måndag - skola till 15.10, jobb 17 - 21.30
Tisdag - Skola till 13.15, jobb 17 - 20.00
Onsdag - Skola och gubbskiva.
Torsdag - Pizza hos John, städa skåpen, fyller år.
Fredag - Upp tidigt, fixa mig hos L', utspring, mottagning, STUDENT :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar