onsdag 30 juni 2010

Put your hand up.

Sitter i rummet och lyssnar på Katy Perrys nya låt California gurls, den är så sjukt nice, man vill bara ställa sig upp och dansa loss. Det lär bli årets sommarplåga BIG TIME.

California girls, We're unforgettable
Daisy Dukes, bikinis on top
Sun kissed skin so hot
Will melt your popsicle
Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh


Igår jobbade jag 17 - 20 och dom andra timmarna hängde jag med A' eftersom han åkte till Turkiet imorse. Han tänker vara borta en vecka och under denna vecka tänkte jag passa på att jobba massor och träffa vänner (och tänka lite på A' men det borde jag egentligen inte erkänna för jag är cool eller tänker vara cool, hihi). Idag är det jobb mellan 17 till senast 21 och imorgon är det jobb igen och då har jag inte fått någon tid som jag slutar så det kan bli hur sent som helst. Hoppas dock på max fyra timmar. På fredag ska jag träffa min fina Yvette och min fina Chalisa. På kvällen ska jag besöka mamma och K' med systern min. Det blir tre bra dagar. Nu ska jag äta fruskot sen väntar fika på centrum med R'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar