lördag 10 april 2010

Time after time.

Jag tror att jag har åkt på en förkylning.. Vilket känns lite kasst, jag har fått en knasig hosta och min hals gör lite ont (men bara lite). Känns mega kasst att det ska komma fem dagar innan jag drar till italien med klassen. Förhoppningsvis ger den med sig och går bort inom någon dag annars är det jag som drar till italy med förkylning. Anyways livet rullar på, har haft lov i en veckas tid, vilket faktiskt har varit behövligt och jag har fått lite mer sömn än vanligt.. Imorgon jobbar jag 12- 17 och sen är det ledighet från jobbet i två helger eftersom italy väntar. Men innan vi drar iväg till italien väntar massa annat som måste fixas. På måndag är det tvätta kläder och kvällskonsert i skulan, musikeleverna har konsert. Tisdag är det skola och fixa hämta fram resväska. Onsdag kommer att bestå utav skola, packning och träffa A' en stund.

Nu ska jag mysa framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar