måndag 5 april 2010

Pick me up.

Mitt mellannamn är "ångest". Det måste det vara, så fort jag ska göra något som jag inte är van vid eller som jag inte brukar göra blir jag genast helkonstig och får ångest. Allting och då menar jag verkligen allting kan ge mig ångest. Jag borde byta från sara sofia i mellannamn till ångest. Bte mitt lov känns redan helt förbi och tiden räcker inte till. Ge mig tid massor av tid till att göra saker som jag behöver göra. Jag borde besöka min mormor, jag borde träffa vänner som man sällan träffar, jag borde åka hem till kusinen och morbror och moster och träffa dom, jag borde så mycket. Så mycket saker man borde, så lite tid, så lite av allt.

Måndag; Träffa yvette und Challie + bio med massa människor.
Tisdag; A?
Onsdag; Mamma.
Torsdag; Mamma.
Fredag; Mamma, m',m',k' på kvällen?
Lördag; Jobb
Söndag; Jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar