fredag 9 april 2010

25 for Haiti.

Sitter och tittar på 25 for haiti, där massor av artister medverkar och gör en hyllning till haitit.. Man kan inte riktigt kalla det hyllning men dom har spelat in MJ's och Lionel Richies gamla låt "we are the world".. Jag vet att videon finns längre bak i min blogg och att jag skrivit om den förr.. men den är så otroligt fin och får min att nästan börja gråta varje gång jag ser den. Den väcker så många känslor och texten till låten är helt fantastisk. Älskar delen då rapparna sjunger. I vanliga fall har dom en image om att dom är stenhårda men i videon verkar dom så samlade och att dom är ett gäng tillsammans, jag älskar det.

"when the floor breaks a magic carpet to stand on
we are the World united by love so strong"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar