tisdag 13 april 2010

Söt som socker.

Sitter och lyssnar på Petters låt "Fredrik Snortare och Cecilia Synd". Det är en himla grym låt, kanske en av Petters bästa. Trots att det han sjunger om är tragiskt blir man pepp och vill känner sig lite småcool. Musik kan få en att känna alla möjliga känslor, jag älskar det.

Om två two deux dagar befinner jag mig i italien vid den här tiden. Jag har det mesta färdigt. Har tvättat alla kläder, har passet, pengar och köret. Dessvärre har jag inte packat ännu, det är tänkt att jag ska hinna med det imorgon och alla andra hundra saker som jag ska hinna med. Måste hinna med att packa som sagt, städa rummet, gå i skolan och träffa A' innan jag åker. Det finns saker att stå i med andra ord. Men vad gör man inte? Jag drar till italien i tio dagar och det enda jag betalar är fickpengar, ibland är livet sweet. Nu ska jag kolla på biggest loser och sen försöka packa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar